16 februarie 2009

Posted by Unknown Posted on 06:02 |

Personalitati multiple

Persoana multipla prin formatie, si complex construita, nu puteam avea un singur blog. Atunci, am creat mai multe, cate unul pentru fiecare personalitate (descoperita pana acum) din mine.

Mai intai, Jurnalul din burtica, un loc frumos, voios si plin de intamplari care satisface nevoia de socializare a mamicii, iubitei si femeii din mine si unde se reunesc familistii blogosferei, dar nu numai.

La scurt timp, a aparut Verde in fata, unde razvratita din mine, si razvratitul din jumatatea mea au gasit locul perfect pentru a-si spune nemultumirile, supararile si pentru a-si exprima frustrarile simtite in viata de zi cu zi.

Asa, am ajuns si aici, unde sunt pur si simplu eu, cea dincolo de rolul de mama, iubita, cea dezbarata de critica exprimata prin scris. Aici sunt eu, si felul meu de a imi exprima starile, trairile, sentimentele, defularile, bucuriile, tristetile, realizarile, esecurile. Prin fotografie. Pe care cu umilinta recunosc ca nu o stapanesc, dar care ma defineste, si prin care ma simt pur si simplu... eu.
Categories: